Hoi shellghost,
Inderdaad, je vraag is beantwoord door funmen, als ik iets gratis aanbied omdat ik de pest heb aan reclames en ik verdien er totaal niets aan, dan vind ik niet dat mijn gebruikers dat wel mogen doen, lijkt me niet echt eerlijk. Daarom tolereer ik geen enkele vorm van inkomsten voor de users omdat ik die er ook niet voor krijg.
Daarbij is de gratis hosting die ik geef niet bedoeld voor commerciele doeleinden, mocht je die wel hebben dan verwijs ik je graag naar de vele betaalde hostings of naar de gratis hostings die het wel toestaan.
Je eerste vraag zal ik dan ook gelijk beantwoorden: een eigen domeinnaam gebruiken met de ruimte op mijn server kan niet, omdat ik geen volledige DNS configuratie + controle wil onderhouden... dat is dan ook de reden dat ik geen domeinnaam kan 'parken' of kan aanbieden tegen goedkoop tarief. Dus een subdomein is alles wat ik je te bieden heb. (vergeet niet dat ik geen hosting bedrijf ben) Ik denk dat je met jouw wensen bij mij niet aan het juiste adres bent...
@funmen:
snelheid is 20down/2up, glasvezel komt eraan, maar daar is nog het laatste woord nog niet over gesproken... in onderhandeling dus.
Ik heb trouwens je Infocenter Forum account aktief gemaakt, je kan nu posten daar.
Verder bied ik alle features nog aan die op de website staan en denk dat het helemaal niet verkeerd is wat ik gratis aanbieden kan. De gebruikers die ik heb zijn uiterst tevreden, en dat kan je ook teruglezen op mijn Infocenter.
Mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
PaulP.