advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Internet > Vragen en discussies

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 July 2007, 11:28   #61
funmen
PCM Lord

Stuur een bericht via Skype™ naar funmen
Standaard

2. logisch: hij betaald, bied eht gratis zonder ads aan en dan wil je misbruik maken van zijn dienst!!

@PaulP, wat is de internet verbinding snelheid van je?
Oud 4 July 2007, 13:36   #62
PaulP
Just Joined!

Smile

Hoi shellghost,

Inderdaad, je vraag is beantwoord door funmen, als ik iets gratis aanbied omdat ik de pest heb aan reclames en ik verdien er totaal niets aan, dan vind ik niet dat mijn gebruikers dat wel mogen doen, lijkt me niet echt eerlijk. Daarom tolereer ik geen enkele vorm van inkomsten voor de users omdat ik die er ook niet voor krijg.
Daarbij is de gratis hosting die ik geef niet bedoeld voor commerciele doeleinden, mocht je die wel hebben dan verwijs ik je graag naar de vele betaalde hostings of naar de gratis hostings die het wel toestaan.

Je eerste vraag zal ik dan ook gelijk beantwoorden: een eigen domeinnaam gebruiken met de ruimte op mijn server kan niet, omdat ik geen volledige DNS configuratie + controle wil onderhouden... dat is dan ook de reden dat ik geen domeinnaam kan 'parken' of kan aanbieden tegen goedkoop tarief. Dus een subdomein is alles wat ik je te bieden heb. (vergeet niet dat ik geen hosting bedrijf ben) Ik denk dat je met jouw wensen bij mij niet aan het juiste adres bent...

@funmen:
snelheid is 20down/2up, glasvezel komt eraan, maar daar is nog het laatste woord nog niet over gesproken... in onderhandeling dus.
Ik heb trouwens je Infocenter Forum account aktief gemaakt, je kan nu posten daar.

Verder bied ik alle features nog aan die op de website staan en denk dat het helemaal niet verkeerd is wat ik gratis aanbieden kan. De gebruikers die ik heb zijn uiterst tevreden, en dat kan je ook teruglezen op mijn Infocenter.

Mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
PaulP.
PaulP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2007, 13:52   #63
funmen
PCM Lord

Standaard

hoe kan je eigenlijk een hogere star worden??
Oud 4 July 2007, 13:57   #64
funmen
PCM Lord

Standaard

wat is je msn eigenlijk
Oud 4 July 2007, 14:49   #65
PaulP
Just Joined!

Cool

Hoi funmen,

Ik heb mijn MSN naar je mail account gestuurd... tis namelijk bestemd voor de swprozee1 gebruikers, vandaar dat ik hem hier niet post, maar je hebt hem in je inbox.

Groetjes,
PaulP.
PaulP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2007, 15:56   #66
shellghost
ModeratorPCM Lord

shellghost's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funmen Bekijk bericht
hoe kan je eigenlijk een hogere star worden??
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door funmen Bekijk bericht
wat is je msn eigenlijk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulP Bekijk bericht
Hoi funmen,

Ik heb mijn MSN naar je mail account gestuurd... tis namelijk bestemd voor de swprozee1 gebruikers, vandaar dat ik hem hier niet post, maar je hebt hem in je inbox.

Groetjes,
PaulP.
Gaarne volgende keer via PM.
Oud 14 July 2007, 17:32   #67
Margriet
Just Joined!

Standaard

hi,

Voor ons eigen bedrijfje zoek ik een domeinnaam en host. Het is geen grote site, hooguit wat foto's en wellicht ooit de mogelijkheid tot een soort forum.

Ik heb wat vragen:

1.
Zijn webreus, pcextreme en sohosted nog steeds goede hosters?? Of zijn er waar ik meer / betere kwaliteit kan verwachten? Ik las deze namen her en der op fora, maar die berichten zijn nogal oud...

2.
Ik lees over subdomeinen... wat zijn dat? Is dat een hoofddomein en referraldomeinen zeg maar? (ik zou dat wel willen, dat ik via meerdere namen bereikbaar ben)

3. Ik heb een simpele site die er wél bij gebaat is goed bereikbaar te zijn, maar ik heb geen toeters en bellen nodig (geen internetshop ofzo dus, gewoon platte html-site, met plaatjes en evt. forum) .
Is één van bovengenoemde hosters goed genoeg? Of kan ik beter verder zoeken?

Bedankt alvast !!!!
Margriet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2007, 19:13   #68
mathijsie
PCM Lord

mathijsie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Margriet Bekijk bericht
1.
Zijn webreus, pcextreme en sohosted nog steeds goede hosters?? Of zijn er waar ik meer / betere kwaliteit kan verwachten? Ik las deze namen her en der op fora, maar die berichten zijn nogal oud...

2.
Ik lees over subdomeinen... wat zijn dat? Is dat een hoofddomein en referraldomeinen zeg maar? (ik zou dat wel willen, dat ik via meerdere namen bereikbaar ben)
1&3: Webreus heb ik wel eens van gehoord, de anderen ken ik niet. Ik heb ook met geen van allen ervaring. Ik heb wel (zeer goede) ervaringen met webxtra (www.webxtra.nl) hosting inclusief gratis domeinnaam voor € 1 p/m (het Xperience pakket, ondersteund ook PHP voor een forum)
2. Nee, een subdomein is iets in de trant van site1.hoofddomein.nl of site2.hoofddomein.nl. Het is echter (bijna) altijd wel mogelijk om meerdere domeinen door te laten sturen naar een andere.

Suc6

Grtz

Laatst gewijzigd door mathijsie : 14 July 2007 om 19:15
mathijsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 August 2007, 16:32   #69
janstraatman
Just Joined!

Standaard watsnel

Ik maak gebruik van Watsnel.nl.
Werkt voor mij probleemloos en is erg voordeling (? 15 per jaar voor 200 MB).

Groet, Jan
janstraatman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2007, 20:11   #70
timmeltie
PCM Lord

Standaard

Ik heb besloten om nog 1 keer te proberen om Gamecomm te runnen.
De hosts hier zijn alleen wat aan de dure kant....
Ik oek nu voor maximaal 20 euro per jaar:
.nl domeinnaam
2GB
20GB bandwith
MySQL
PHP
minstens 5 email-adressen

Ik had eerst een heel goedkope, maar die heeft een rare naam, die ik inmiddels vergeten ben.

Thx
timmeltie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten