advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 12 September 2011, 18:40   #1
De Hulk
PCM User

De Hulk's schermafbeelding

Standaard Nis 2012

Zijn er al mensen die NIS 2012 ge?nstalleerd hebben en nieuwigheden hebben aangetroffen. Ik werk met NIS 2011 en kan gratis updaten naar 2012, maar ik voel er weinig voor, omdat ik totaal niets weet van het nieuwe programma.
De Hulk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2011, 13:26   #2
porrelaar
PCM User

porrelaar's schermafbeelding

Standaard

Beetje late reactie, maar ik had aanvankelijk geen idee waar NIS 2012 voor stond...
Een Engelstalige review van Norton Internet Security 2012 vind je hier.
Er wordt vooral ingegaan op de verschillen met de voorganger, NIS 2011, die jij hebt.
Een belangrijk verschil is dat er gebruik wordt gemaakt van "the cloud" om wachtwoorden en informatie over jouw abonnement bij Norton op te slaan.
Een andere belangrijke vernieuwing is de Startup Manager, waarmee je de opstarttijd van de pc kunt bekorten door diverse toepassingen later op te laten starten.
Norton Insight, ontworpen om de betrouwbaarheid van toepassingen op jouw pc te beoordelen, is verbeterd. Maar er zijn meer veranderingen. Lees de review rustig door en bepaal daarna of jij wilt upgraden.
porrelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten