Op sommige modems zit een knop die je moet indrukken wanneer je voor het eerst een WiFi-verbinding probeert te maken met een nieuw apparaat (jouw Archos dus). Zit er zo'n knop op jouw modem?
Jij kunt geen manual vinden voor je modem. Wat is de exacte naam + type-aanduiding van je modem? Staat vast op een sticker achterop of onderop de modem.
Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met een draadloos modem van een vriend, kennis of familielid? Als dat lukt, dan lijkt het niet aan de Archos te liggen.
E?n van de mogelijke oplossingen die Archos zelf oppert, is zoeken naar nieuwe firmware en die installeren. Kijk eerst naar de versie van de firmware die
nu ge?nstalleerd is, via About device > Firmware version.
Hier vind je de nieuwste firmware:
klik. Volgens mij moet jij in het uitvalmenu kiezen voor "Archos 28/32/43/70/101 internet tablet". De meest recente firmware versie is dan: Version 2.4.19 - August 18th, 2011. Wanneer die versie nieuwer is dan de nu ge?nstalleerde, dan download je de nieuwe firmware naar het bureaublad van je pc en volg je nauwkeurig de
instructies. Die instructies heb ik alleen in het Engels gevonden.
Als ik jou was, zou ik eerst met je Archos naar een vriend gaan die ook draadloos internet heeft en proberen verbinding te maken met zijn modem.
Wil het allemaal nog steeds niet lukken dan kun je altijd nog contact opnemen met Archos: "Nog steeds hulp nodig na het lezen van deze handleiding? Neem in dat geval contact op met de technische ondersteuning door eerst uw product te registreren (als u dit nog niet gedaan hebt). Open vervolgens uw gebruikersaccount en ga naar de supportsectie waar u een webformulier kunt invullen met uw vraag (het is makkelijker om dit te doen op een gewone computer). We zullen ons best doen om uw vraag binnen de twee werkdagen te beantwoorden. Zie ook het onderdeel Frequently Asked Questions op www.archos.com/faq."