Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macascu
sorry haha :P het type is:
philips 32pfl3404
Ik heb 2x HDMI aansluiting (die ik gebruik voor mijn pc en playstation), en 2x scart (waarvan 1 voor mijn tv). Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Alvast bedankt,
Macascu
|
Al heel snel de handleiding gevonden.
TV 32PFL3404
De TV heeft gewoon een stereo audio aansluiting voor jou boxenset ook zag ik dat de TV een SP/DIF uitgang heeft voor digitaal audio.
Mocht jou boxenset nu een optische ingang hebben inplaats van coax bestaan hier adapter kastjes voor.
Voor analoog audio kun je de de EXT3 uitgang gebruiken. Deze bestaat uit 5 tulp aansluitingen naast elkaar. Van links naar rechts gezien is de 4e tulp aansluiting WIT linker audiokanaal en de 5e de laatste tulp aansluiting Rood rechter audiokanaal.
volgens de handleiding moet er aan de zijkant van de TV ook nog een audio uitgang zitten weet niet of dit ook geld voor het model wat jij hebt.
ZIE OOK HANDLEIDING "PDF" APPARATEN AANSLUITEN HOOFDSTUK 7 PAGINA 23 HANDLEIDING TV.
De TV heeft een ook een digitale uitgang ik zou deze gebruiken als de boxenset een digitale ingang heeft.
Let op je zult via het menu in de tv de EXT3 uitgang moeten activeren.
Hoop je voldoende te hebben geholpen, mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit wel.
Lex
Lex