advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 14 September 2010, 19:12   #1
amerong
Just Joined!

Standaard Samsung n220 plus (premium)

In de test van netbooks in het septembernummer is de Samsung n220 plus de grote winnaar. Helaas is dit netbook nergens in Nederland te koop. Volgens Samsung is het nog maar de vraag of het in Nederland wordt uitgebracht. Datzelfde geldt ook voor de update van de n220 plus (de Samsung n220 plus premium).
amerong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2010, 19:45   #2
tj0nge
PCM Lord

tj0nge's schermafbeelding

Standaard

Dit is wel een plaatsje waard in de inbox van de pcm, want dit is inderdaad best raar. Ook is dat zeker wat voor de redactie om rekening mee te houden. Niet iedereen -eigenlijk zelfs vrij weinig mensen, neem ik aan- , zijn bereid om in het buitenland een laptop te kopen.

Waarom zegt de PLUS 'Plus geeft meer... veel meer!' als ik zojuist zie dat er in een dicht pak sultanas een pakje te weinig zat?
tj0nge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2010, 10:44   #3
Gerard
Redactie
PCM Engineer

Gerard's schermafbeelding

Standaard Samsung N220 netbook

Volgens Samsung is de N220-JP01NL gelijk aan de N220 Plus. Dit notebook is gewoon verkrijgbaar in Nederland. Ik kan als ik dit model google diverse shops vinden waar dit netbook te krijgen is.

Hier staat het netbook beschreven op de Nederlandse site van Samsung:
http://www.samsung.com/nl/consumer/p...ail&returnurl=
Gerard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2010, 12:27   #4
terp
Just Joined!

Standaard netbooktest gekocht?

Ik wilde een netbook kopen en kwam uit op de netbooktest van pcm. Maar nu kwam ik erachter dat de betreffende netbook (samsung n220) niet eens in Nederland te koop is en specificaties heeft die afwijken van de Nederlandse modellen. Is dat normaal of spelen hier andere motieven. Hopenlijk kan iemand van pcm mij hier antwoord op geven.
terp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2010, 14:00   #5
Maurice
Just Joined!

Smile Samsung netbook N220 JP05

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terp Bekijk bericht
Ik wilde een netbook kopen en kwam uit op de netbooktest van pcm. Maar nu kwam ik erachter dat de betreffende netbook (samsung n220) niet eens in Nederland te koop is en specificaties heeft die afwijken van de Nederlandse modellen. Is dat normaal of spelen hier andere motieven. Hopenlijk kan iemand van pcm mij hier antwoord op geven.
Zie bovenstaande reactie van een redacteur van PCM.
Even bij google kijken en je komt uit op diverse sites.
bv www.centralpoint.nl en om een vergelijking te maken van de prijs
kijk je bij www.prijsvergelijk.nl/netbook.

Succes met het kopen van je netbook.

Groetjes maurice
Maurice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2010, 11:10   #7
piet66
Just Joined!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard Bekijk bericht
Volgens Samsung is de N220-JP01NL gelijk aan de N220 Plus. Dit notebook is gewoon verkrijgbaar in Nederland. Ik kan als ik dit model google diverse shops vinden waar dit netbook te krijgen is.

Hier staat het netbook beschreven op de Nederlandse site van Samsung:
http://www.samsung.com/nl/consumer/p...ail&returnurl=

Vraag 1: Als je op link van de Samsung website klikt, krijg je wel in de titel van het product de N220-JP01NL, maar als je verder leest gaat het uitsluitend over de iets lagere versie N210 plus. Vandaar mijn vraag: wat is het verschil tussen die twee versies (buiten de prijs)?

Van de samsung website wordt ik echt niet wijzer...

Vraag 2: Bestaat dit toestel ook met een azerty klavier, in Vlaanderen werken we niet met Querty.

Piet
piet66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2010, 11:32   #8
piet66
Just Joined!

Standaard

Op vraag 2 heb ik een antwoord gevonden, blijkbaar wordt hij in Belgi? verkocht onder de naam BE ipv NL

Bij pixmania.be verkopen ze hem m?t azerty, maar slechts in de franstalige versie, dus met windows 7 home edition ipv Starter (maar dan in de Franse versie) voor de prijs van 389 euro...

http://www.pixmania.be/be/nl/6533045...s-premium.html

Nu is mijn vraag, kan ik bij installatie van het product kiezen voor windows 7 nederlandse versie ipv Franse of is dat niet mogelijk? Als het wel kan is dit wel een een aanrader voor die prijs, of niet?

Piet
piet66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten