advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 22 August 2008, 17:51   #1
The_Warlock
Just Joined!

The_Warlock's schermafbeelding

Standaard Ouderwetse en stugge HUB Uitgeverij

Midden juli gaf ik me op als lid van het PCM maandblad via de website van HUB Uitgeverij. Ik heb gister mijn abonnement maar weer opgezegd, niet omdat ik het blad niks vind. Kan ik nu nog niet over oordelen, want ik heb pas gisteravond om 21:00 uur mijn eerste PCM gehad.
Het abonnementsgeld was al een tijdje geleden van mijn rekening gehaald en als ik de klantonvriendelijke dame, die ik hier niet met naam wil noemen, van de uitgeverij mag geloven kan ik wachten tot 11 september op mijn welkomstkado.
Het systeem dat HUB hanteert is outdate, klantonvriendelijk en schrikt nieuwe klanten af. Is dat nou allemaal zo erg? Ja,......... want een maand wachten op je gewilde PCM magazine die je 's avonds om 21:00 uur in de bus gepleurt krijgt en dan nog eens een maand op je welkomstkado moet wachten terwijl je al tijden geleden betaald hebt doet voor mij de deur dicht.

Waarom niet zo: Aanvraag binnen, de dag daarop een "oud" nummer met welkomstbericht opsturen, dan het abonnementsgeld innen, daarna het kado opsturen. Kan allemaal binnen 14 dagen lijkt me.
En het excuus dat men gebruikt om 30 dagen te wachten met het opsturen van het kado omdat men binnen 30 dagen het ge?nde geld nog terug kan laten storten is onredelijk. Een automatische ??nmalige incasso is niet zonder meer terug te draaien.

Naja, ik baal nog steeds over die stugge, klantonvriendelijke en ouderwetse HUB (mevrouw), en helemaal omdat ik daarom mijn abonnement heb moeten opzeggen v??r ik ?berhaupt mijn eerste blad heb mogen ontvangen.
The_Warlock is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2008, 18:07   #2
vixducis
PCM Lord

vixducis's schermafbeelding

Standaard

Ach, een maand, dat valt nog mee, ik heb er drie moeten wachten.
vixducis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2008, 18:14   #3
The_Warlock
Just Joined!

The_Warlock's schermafbeelding

Standaard Geduld is een schone zaak?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vixducis Bekijk bericht
Ach, een maand, dat valt nog mee, ik heb er drie moeten wachten.
Tja, er is altijd wel iemand die erger heeft meegemaakt. LOL

Nou, ik ben een heel stuk minder tolerant met bedrijven dan ik normaliter ben. En als de manier van "probleem benadering" dan ook nog eens een misser is wordt mijn "geduldsniveau" sub zero hoor.

Toch jammer dat er zaken gedaan wordt met een uitgever die geen verstand van zaken doen heeft.
Oud 22 August 2008, 23:23   #4
krots4
PCM Guru

Standaard service

De service is bij veel meer bedrijven om te janken. En hoe groter het bedrijf, des te slechter de service en des te duurder de 0900-nummers.

Jammer alleen dat ze dat zelf nog niet ontdekt hebben ...
krots4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2009, 19:20   #5
BarBje
Just Joined!

Wink

Tjonge bijna een jaar later hebben ze het nog niet echt geleerd, ik ben lid geworden in mei 2009. Ach ja en ik kon haast niet wachten op mijn welkomskado maar helaas ik kreeg na eerst een vertragingsmail gehad te hebben de volgende mail...

"Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben u onlangs gemaild om u te informeren over de vertraging in de levering van de Conceptronic HD Media Player.

Helaas hebben wij inmiddels te horen gekregen, dat de moedermaatschappij in Duitsland surseance van betaling heeft aangevraagd. En de door u bestelde Media Player staat nog steeds in Duitsland.

Onze Nederlandse leverancier heeft nog wel goede hoop dat de goederen binnenkort worden vrijgegeven, maar daarmee zijn ze nog steeds niet in ons – en uw – bezit. Uiteraard betreuren wij deze gang van zaken en het feit dat wij u moeten teleurstellen.

Wij willen u graag de volgende mogelijkheden voorleggen:

a. U wilt nog enkele weken wachten of de leverancier de HD Media Players toch op ons adres laat bezorgen.

Maar mocht u nu besluiten de bestelling voor de Media Player te willen annuleren, dan kunt u:

b. kiezen voor alsnog een korting op het abonnementsgeld(gedeeltelijke restitutie: € 28,25 wordt teruggestort) , of

c. kiezen voor stopzetting van het abonnement en gehele restitutie.

Laat ons weten waar uw voorkeur naar uit gaat: in overleg met u zullen wij e.e.a. zo snel mogelijk afhandelen . Wij verzoeken u vriendelijk te reageren met “beantwoorden” en met vermelding van uw naam en adresgegevens.

Vertrouwend u hiermee van dienst te zijn,"

Nu las ik ergens dat het bedrijf een doorstart heeft gemaakt onder een andere naam dus mag hopen dat eerdaags mijn kado alsnog geleverd wordt..Ik heb juist voor dit blad gekozen vanwege het kado, kan mij die korting schelen ...ik wil mijn kadoooo!!!! Meer mensen deze mail gehad en misschien toch al wel hun kado binnen??

Laatst gewijzigd door BarBje : 18 July 2009 om 19:24
BarBje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2009, 12:35   #6
banaan
Just Joined!

Standaard

Tja ik heb helaas ook gereageerd op dit lokkertje, ik krijg het gevoel dat we kunnen fluiten naar de mediaspeler.
Abbo dus maar opzeggen!!
banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2009, 09:49   #7
Maurice
Just Joined!

Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door banaan Bekijk bericht
Tja ik heb helaas ook gereageerd op dit lokkertje, ik krijg het gevoel dat we kunnen fluiten naar de mediaspeler.
Abbo dus maar opzeggen!!
Beste forumbezoekers/abonnees,

Bel, tussen 10.00 en 14.00 uur 023-5364401 of mail abonnementen@hub.nl
en informeer naar je welkomsgeschenk. Zet in je mail naam en adres en dat het om de PCM gaat. Komt het vast dik in orde.

groetjes maurice
Maurice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten