advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Software, Games & OS > Windows Vista

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 30 January 2007, 08:12   #1
adriana1957
Just Joined!

Standaard Downloaden onder vista

Hallo allemaal,

als ik wil downloaden doet hij het wel maar slaat ze niet op, ook niet in de map waar hij hem neer moet zetten, terwijl ik toch volledig beheer heb, ik kan wel via msn een bestand ontvangen en in ontvangen bestanden zetten, kan het zijn dat dit in de firewall zit? heeft iemand al ervaring hier mee?

vast bedankt voor jullie reactie's groetjes Adriana
adriana1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2007, 15:43   #2
Thom
PCM Guru

Thom's schermafbeelding

Standaard

Wat download je? Hoe download je?

We zijn niet helderziend...
Thom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2007, 15:52   #3
adriana1957
Just Joined!

Standaard

hoi, het maak niet uit waar ik vandaan download bij avg de updates of drivers maak niet uit wat ik doe hij sluit het downloadvenstertje af als hij klaar is en de map is gewoon leeg, ik had wel al ontdekt dat het niks met de firewall instellingen is en ik heb de instellingen op volledig beheer staan , snap er niks van ben al 12 uur aan het zoeken en lezen.

gr. adriana
adriana1957 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2007, 16:10   #4
Pafi1990
Just Joined!

Standaard

hallo ik heb een ander probleem met downloaden in vista. als ik iets gewoon op de c schijf wil opslaan dus waar vista opstaat dan zegt hij van dat ik daar niet kan opslaan maar als ik een map aan maak op de c schijf en ik probeer hem daar in op teslaan doet hij het gewoon:S terwijl ik toch volledig beheer heb:S
Pafi1990 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2007, 12:00   #5
weskerom
Just Joined!

Standaard

Ik heb dit probleem ook meegemaakt met mirc. Na het downloaden ging ik kijken in de map download van mirc maar deze was inderdaad leeg. Ik denk dat het te maken heeft met de beveiliging van de mappen onder "program files".
Oplossing: wijzig het downloaden naar de map documenten of een submap ervan. Daar lukt het wel.
weskerom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2007, 13:52   #6
Pafi1990
Just Joined!

Standaard

hallo ik heb een ander probleem met downloaden in vista. als ik iets gewoon op de c schijf wil opslaan dus waar vista opstaat dan zegt hij van dat ik daar niet kan opslaan maar als ik een map aan maak op de c schijf en ik probeer hem daar in op teslaan doet hij het gewoon:S terwijl ik toch volledig beheer heb:S
Oud 2 February 2007, 13:59   #7
shellghost
ModeratorPCM Lord

shellghost's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pafi1990 Bekijk bericht
1 keer een vraag posten is voldoende hoor.
En heb je de suggestie van een andere lokatie al geprobeerd?
Dus een mapje aanmaken op C: bv downloads en 'm daar geprobeerd te bewaren?

Laatst gewijzigd door shellghost : 2 February 2007 om 14:05
shellghost is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2007, 15:09   #8
Pafi1990
Just Joined!

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shellghost Bekijk bericht
1 keer een vraag posten is voldoende hoor.
En heb je de suggestie van een andere lokatie al geprobeerd?
Dus een mapje aanmaken op C: bv downloads en 'm daar geprobeerd te bewaren?
ja dat doe hij wel en op mijn D schijf kan ik gewoon opslaan
Oud 3 February 2007, 13:32   #9
Kri Kri
Just Joined!

Standaard mirc in vista

Heb ook een probleempje met vista ofwel met mirc.
Heb vorige week voor het eerst gewerkt met mirc in Windows XP en na wat sukkelen lukte het.
Maar nu heb ik Windows Vista en heb volgens mij alles hetzelfde gedaan en nu het lukt niet meer.
Ik krijg altijd de melding "Kan het bestand irc://... niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw."
Als ik dan op ok klik, krijg ik een nieuwe melding: "De Help-toepassing voor irc://... kan niet worden geopend. Het protocol dat is opgegeven in dit adres, is ongeldig. Zorg ervoor dat het adres juist is en probeer het opnieuw." Ik weet trouwens zeker dat wat ik probeer te downloaden (via packetnews) bestaat. Dan klik ik weer op ok. In mirc komt dan "Status: not connected". Heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Of hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes

Kricha
Kri Kri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2007, 10:24   #10
olie4
Just Joined!

Standaard

Ik heb geruchten gehoord dat er met vista niet kan zomaar gratis kan gedownload worden (denk bijvoorbeeld aan limewire, rapidshare, ...). Wat computers betreft ben ik nogal van een leek, en ik heb een nieuwe computer nodig.
Is het nu zo dat gratis downloaden bemoeilijkt wordt, of onmogelijk is? of zijn dit slechts geruchten?
olie4 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten