advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 8 January 2008, 10:46   #41
FourFreak
Just Joined!

Standaard

Bij mij draait vista ultimate op een quad core en 4gb ram, gene problemen, kheb wel den indruk dat je zware pc nodig hebt om hem te kunnen draaien, mss vandaar de klachten...
FourFreak is offline  
Oud 8 January 2008, 12:40   #42
bertold46
Just Joined!

Standaard

Nou, en of Vista zuigt!!!!
Ben al weken bezig om alles op orde te krijgen. Komt gedeeltelijk omdat ik overstap van XP Pro Engels naar Vista Nederlands - dan zegt Microsoft doe het zelf maar want Easy Transfer werkt niet tussen 2 talen. Helaas kon mijn leverancier deze standaard machine (niet zo'n hele dure want mijn oude ging net kapot voor de kerst en ik had mijn december budget al besteed ) niet voorzien van XP.
De snelheid gaat wel op mijn nieuwe Core 2 Quad machine (voor zover ik zinnige dingen kan doen op mijn nieuwe apparaat) maar het is de "alles is anders show". Kan Office 2000 niet goed aan de praat krijgen (en kan dus niet mijn Nokia telefoon synchroniseren met Outlook agenda en adresboek), heb problemen met het overzetten van Outlook Express naar Windows Mail, dingen veranderen onder mijn vingers zonder dat ik er invloed op kan uitoefenen, kan mijn scanner weggooien want die wordt niet ondersteund en dan ben ik nog niet eens begonnen aan het echte werk...
Kan me de frustratie van de poster (en zoveel anderen die ik lees en spreek)dus helemaal voorstellen.
bertold46 is offline  
Oud 8 January 2008, 18:34   #43
Joske
PCM Newbie

Stuur een bericht via MSN naar Joske
Standaard

Bij mij heeft Vista altijd goed gewerkt, en dat doet ie nog steeds. Enkel enkele probleempjes met netwerk, maar voor de rest zou ik echt niet meer terug willen naar XP hoor. Vooral de launch-regel in het startmenu vind ik ongelooflijk handig. Dat mis ik ENORM als ik een XP-machine tegenkom. Vista heeft inderdaad een redelijk zwaar systeem nodig, maar daarvoor krijg je wel heel wat terug. Ik vind Vista dus vele keren beter dan XP. Vele drivers zijn ondertussen al verkrijgbaar voor de nieuwere apparaten. Ik moet echter wel toegeven dat ik m'n oude printer ook niet meer kan gebruiken, en dat heeft dan weer geleidt tot de aanschaf van een nieuwe All-in one. Ben ik ff blij dat die oude All-in-one niet meer ondersteunt wordt! Met die Brother-printer erg degelijk materiaal in huis gehaald. Voor mij zijn er dus weinig nadelen aan vista(ik zou geen willen zeggen, maar ik blijf toch nog voorzichtig, je weet nooit dat er nog problemen komen).

Groetjes Jos
Joske is offline  
Oud 23 February 2008, 14:37   #44
funmen
PCM Lord

Stuur een bericht via Skype™ naar funmen
Standaard

Shell heeft er voor gezorgd dat je ban ongedaan gemaakt is, maar je krijgt die nu per direct. Ik heb je namelijk al een waarschuwing gegeven.
Oud 23 February 2008, 21:43   #45
shellghost
ModeratorPCM Lord

shellghost's schermafbeelding

Standaard

Gooi het topic dicht.
Reden lijkt me duidelijk.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten