advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Forum & Website > Offtopic Hoekje

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 8 December 2011, 08:43   #1
rolfvanvooren
Guest

Lightbulb Je BMI Berekenen met deze Facebook Toepassing (App)

Met de eindejaarsperiode in het vooruitzicht kan je best nu je BMI berekenen en het nog es opnieuw uitrekenen na de feesten en hopelijk tot een goede evaluatie komen. Ikzelf zit momenteel in de categorie Licht Overgewicht en hopelijk wordt het niet erger.

Lees verder hoe je online je BMI berekent (ook accurate resultaten voor jongeren) en ook 5 extra tips om het vet uit de heupen te houden :
http://www.feestdagen-belgie.be/berekenen-bmi-calculator-kinderen-jongeren-volwassenen

Ik heb een mooie Facebook Toepassing ontworpen om je BMI (Body Mass Index) te berekenen en met de eindejaarsperiode in het vooruitzicht wordt deze toepassing massaal gebruikt en dit wilde ik delen met de leden van het PCM Forum.
De rechtstreekse koppeling naar de App:
URL: http://apps.facebook.com/bmi-berekenen/
Title BMI Calculator - BMI berekenen voor zowel jongeren als volwassenen.

Wat is dan zo uniek aan deze BMI Calculator? :
a. De BMI Calculator wordt aangeboden als een gratis Facebook Toepassing. Je hoeft Facebook dus niet meer te verlaten om je BMI snel en gratis te berekenen.
b. Het berekent de juiste BMI voor zowel kinderen / jongeren (6 - 16 jaar) als voor volwassenen (17+ jaar) terwijl andere BMI Calculators enkel de juiste BMI kunnen berekenen voor volwassenen (17+ jaar).
c. Je kan, na je expliciete toestemming, je huidige BMI publiceren op je Facebook Prikbord.
> Tip: je kan je vrienden een hak zetten door andere waarden te kiezen voor je gewicht en lengte...
4. Deze BMI Calculator draait probleemloos op alle platformen, dus ook bijvoorbeeld op een Apple iPad of een Android Tablet.

Gezonder leven, veel mensen zijn ermee bezig en maar goed ook. Succes!
Succes!

--
Paul.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2011, 15:45   #2
eNdEmiOn
PCM Lord

eNdEmiOn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
a. De BMI Calculator wordt aangeboden als een gratis Facebook Toepassing. Je hoeft Facebook dus niet meer te verlaten om je BMI snel en gratis te berekenen.
Zeg liever je bent verplicht faceCrap te gebruiken voor deze kwats app. BMI valt op tig andere plaatsen te berekenen allemaal browser based dus faceCrap verlaten is een non-issue aangezien het openen van een extra browser venster/tab niet anders is dan de app via faceCrap bezoeken.

Citaat:
b. Het berekent de juiste BMI voor zowel kinderen / jongeren (6 - 16 jaar) als voor volwassenen (17+ jaar) terwijl andere BMI Calculators enkel de juiste BMI kunnen berekenen voor volwassenen (17+ jaar).
Onzin tig BMI calculatoren te vinden voor kinderen en volwassenen.

Citaat:
c. Je kan, na je expliciete toestemming, je huidige BMI publiceren op je Facebook Prikbord.
Geweldig, wordt ook al op andere plaatsen gedaan maar vraag me af waarom je dit niet gewoon priv? zou houden tenzij je op pro anna gebied wilt opscheppen oid.

Citaat:
Tip: je kan je vrienden een hak zetten door andere waarden te kiezen voor je gewicht en lengte...
Leuk zet mensen maar aan tot liegen en bedrog.

Citaat:
4. Deze BMI Calculator draait probleemloos op alle platformen, dus ook bijvoorbeeld op een Apple iPad of een Android Tablet.
Duh!!! Browser based. Geld voor alle webcalculators.

Ik vond het nog een aardig bericht oorspronkelijk totdat ik deze crap onderaan las.
Oud 8 December 2011, 19:56   #3
rolfvanvooren
Guest

Thumbs up

>FaceCrap.
Ik houd wel van dat nieuwe woordje
Als je niet pro Facebook bent dan is dat toch prima. Ik heb er geen probleem mee.
Ik heb de keuze gemaakt om het op Facebook te ontwikkelen om dat development platform onder de knie te krijgen. Als het echt wil weten: heb ik de app eerst gemaakt als een "normale" webpagina op een interne webserver en nadien uitgebreid voor 't Facebook Platform.

>Onzin tig BMI calculatoren te vinden voor kinderen en volwassenen.
Ik wilde enkel aangeven dat er weinig of geen calculatoren zijn die de BMI berekenen voor zowel volwassenen en jongeren -in 1 en dezelfde applicatie- en zeker zeldzaam in het Nederlands.

>Geweldig, wordt ook al op andere plaatsen gedaan maar vraag me af
>waarom je dit niet gewoon priv? zou houden tenzij je op pro anna gebied
>wilt opscheppen oid.
Je maakt zelf de beslissing om het prive of publiek te houden, dus het is je eigen keuze en zo hoort het ook. In de praktijk rekenen de meeste de BMI vlotjes uit en inderdaad maar een ergggguuh zeeeer klein percentage zet het op de muur van hun Facebook profiel. Belangrijk is dat de optie aanwezig is. Vergelijk het met andere "populaire" facebook apps die regelmatig en "automatisch" crap plaatsen op je facebook-wall (daar krijg je inderdaad het *** van!).

>Leuk zet mensen maar aan tot liegen en bedrog.
Die "tip" was als een grap bedoeld - Facebook zit vol met grappen omdat het sociaal hoort te zijn.

>Duh!!! Browser based. Geld voor alle webcalculators.
Er wordt bedoeld dat de meer geavanceerde en populaire calculators Flash gebruiken en dat draait zoals je weet niet op de huidige populaire platformen, zoals alles van Apple. Adobe gaat trouwens stoppen met Flash omdat ze eindelijk zelf hebben ingezien dat Html5 Standaard de toekomst is. Deze app doet enkel Html4,5.

>Ik vond het nog een aardig bericht oorspronkelijk totdat
>ik deze crap onderaan las.
Dat vind ik erg spijtig! Ik had een extra inspanning gedaan om die pro-punten (de crap onderaan) uit de pen te krijgen maar blijkbaar was dat verloren tijd.

==>>> Bedankt voor je terugkoppeling!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten