advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 14 August 2011, 18:05   #1
tj0nge
PCM Lord

tj0nge's schermafbeelding

Standaard Portable mp3 speakers

Hallo,
laatst ontvingen we van de ING een pakketje met portable mp3 speakertjes, weet niet meer precies waarom.
Op de spekertjes zitten onder andere een 'mp3' en een 'line in' poort, (naast een dc-in 6v, usb en line out), maar ik vroeg me af wat nou precies het verschil is tussen de mp3 poort en die line-in poort, aangezien het allebei 3.5mm jack is...
en wat doet de line out dan precies?

Wellicht een stomme vraag, maar ik vroeg het me gewoon af...

Waarom zegt de PLUS 'Plus geeft meer... veel meer!' als ik zojuist zie dat er in een dicht pak sultanas een pakje te weinig zat?
tj0nge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2011, 21:56   #2
eNdEmiOn
PCM Lord

eNdEmiOn's schermafbeelding

Standaard

Ik vermoed dat er geen verschil tussen de line in en mp3 poort zit en dat dit enkel een soort van hub/splitter moet voorstellen. Line out zal wel bedoeld zijn om je koptelefoon in te pluggen. Kan goed voorkomen dat het handiger is dat zo te kunnen dan de zaak los te koppelen bij de bron.

Blijven speculaties natuurlijk zonder precies te weten om welk product het gaat waar natuurlijk weer extra lastig achter is te komen aangezien het zo'n ING promotie item is.
Oud 15 August 2011, 11:42   #3
tj0nge
PCM Lord

tj0nge's schermafbeelding

Standaard

Er staat ook compleet geen merk of fabrikant of iets dergelijks op, en geluidkwaliteit is ook niet bepaald goed. In ieder geval bedankt voor het meedenken, ik vroeg me echt af wat nou precies het verschil was.
mp3-poort zit op een hele andere plek op het ding dan de line-in en -out, dus het lijkt bijna of die laatste twee bij elkaar horen. Gekke is echter, dat je line-out ook met oortjes kan gebruiken als de input via de mp3-poort gaat...

Waarom zegt de PLUS 'Plus geeft meer... veel meer!' als ik zojuist zie dat er in een dicht pak sultanas een pakje te weinig zat?
tj0nge is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten