advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 4 December 2007, 06:57   #1
frederiek79
Just Joined!

Standaard hulp bij cobol

hallo,
is hier iemand die goed is in het werken met cobol en mij kan helpen bij het maken van oefeningen voor mijn avondlessen? ik zit in avondles voor netwerkbeheerder en is verplicht om in eerste jaar 1 module programmeren mee te nemen om dat gezien te hebben hoewel ik het achteraf niet nodig heb, ik moet dus wekelijks een oefening maken maar daar heb ik dus problemen mee dit lukt echt niet en heb dit al paar keer van medeleerlingen gehad maar dit willen die ook niet blijven doen dus moest hier iemand zijn die mij kan helpen zou ik daar heel blij om zijn, het gaat om relatief gemakkelijke oefeningen voor iemand die dit goed kan.
dank u
mvg
frederiek
frederiek79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 22:23   #2
gvanvoor
PCM Lord

gvanvoor's schermafbeelding

Standaard

Ik ken wel iets van cobol doordat mijn thesis met cobol te maken had, maar ik ben ver van een expert...
Je kan hier je opgave, een begin van een oplossing en je specifieke vragen posten, en met wat geluk kan iemand je verder helpen (ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ben niet van plan je huiswerk te maken, enkel te helpen waar dat kan en nodig is)
Oud 4 March 2008, 21:39   #3
Onno_1
Just Joined!

Standaard

Hallo Frederiek,

Ik ben in het verleden 10 jaar professioneel COBOL-programmeur geweest dus ik denk, dat ik je wel kan helpen.

Groeten,
Onno
Onno_1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2009, 14:02   #4
jan616
Just Joined!

Standaard

Ik ben ook Cobol programmeur geweest. Ik doe het nog steeds als hobby op de pc, omdat ik het zo mis!! Alleen ben ik niet goed in de connectie naar Windows toe. Onno, ook het dikke blauwe boek van NOVI als bijbel gehad?
jan616 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten