advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Software, Games & OS > Windows Vista

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 May 2007, 14:42   #11
dtality
PCM Engineer

dtality's schermafbeelding

Standaard

bij mij werkt alles itunes limewire dus miss ligt het aan je versie?
dtality is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2007, 20:28   #12
pieterke2
Just Joined!

Standaard

Jep bij mij werkte de oude versie ook niet.
Nieuwe wel dus effe probere....

Alhoewel: Na een paar keer de oude versie op te starten onder vista maakte norton Internet Sec. wel opeens een firewallregel aan.

Jah en als je alle gedownde bestanden niet meer shared dan kunnen ze je toch niks maken.
samsung syncmaster 215 tw
Windows Vista Ultimate
Loopt goe...
pieterke2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2007, 19:20   #13
Gerjoh
Just Joined!

Gerjoh's schermafbeelding

Unhappy Lime-wire

ik hoop dat er nog gereageerd wordt

ik heb dus ook Vista op een PB , heb vanmiddag limewire geinstalleert en hij download ook erg snel maar als ik het wil openen in mijn muziek map krijg ik de melding dat ie het bestand niet kan vinden dus ook niet openen en adviseert om op internet te zoeken
Gerjoh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2007, 23:20   #14
PappieDappie
Just Joined!

PappieDappie's schermafbeelding

Standaard

Fijn, heb sinds paar weken laptop met vista. Heb limewire 4.12 en zojuist limewire plus (1.3) geinstalleerd, maar niks werkt. Sterker nog, zodra ik limewire opstart is het einde internetverbinding, terwijl alles ogenschijnlijk gewoon werkt (msn blijf aan b.v.) Maar krijg bij internet explorer melding dat pagina niet beschikbaar is, oftewel geen internet meer. Netwerkkaart "herstellen" en dan werkt het weer althans....??nmalig. Dus pc opnieuw opstarten. Dan werkt alles weer. Maar zodra ik limewire aanklik...zelfde ellende. Wie heeft oplossing ?
PappieDappie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 23:59   #15
Supper-L
Just Joined!

Standaard limewire

hey ik heb ook problemen met limewire ik start het op en ook mijn internet verbinding zet vista dan stop hetzelfde met bearshare met elk download programma zet vista het internet stop en ik heb juist een nieuwe laptop met vista ultimate zoveel geld voor uit gegeven en je kan er niet veel me doen
Supper-L is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2007, 11:45   #16
Devsphere
PCM Lord

Standaard

Bij mij was het geen probleem, zonder enige moeite geïnstalleerd..

Weer prima, wel lang bezig met verbinding maken.
Devsphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2007, 22:25   #17
Martino
Just Joined!

Standaard Limewire

Limewire? Installeer eMule Pro. Werkt en schiet tenminste op (althans, bij mij wel).
Martino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2007, 22:29   #18
Martino
Just Joined!

Standaard Limewire - Norton

Ik las ook nog een antwoord iets met Norton Anti-Virus. Ik heb nog een tip, niet alleen voor jou, maar voor iedereen. Installeer Avast!. Ten eerste is het gewoon de beste scanner (prijs gewonnen) en ten tweede is het nog Nederlands ook, dus...Kijk op Avast.com
Martino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2007, 10:39   #19
wandarooze
PCM Lord

wandarooze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerjoh Bekijk bericht
ik hoop dat er nog gereageerd wordt

ik heb dus ook Vista op een PB , heb vanmiddag limewire geinstalleert en hij download ook erg snel maar als ik het wil openen in mijn muziek map krijg ik de melding dat ie het bestand niet kan vinden dus ook niet openen en adviseert om op internet te zoeken
Heeft U bij extra optie van prog lime wire ook opgegeven waar het gedown loade bestand moet komen dus oa mijn documenten/mijn muziek.
Zo niet staat het ergens op Uw harde schijf.
Klik start zoeken typ in lime wire en U weet waar lime wire staat meestal staat het gedown loade bestand er dan ook.
Grtz:Tom.
Of doe als ik en smijt die troep er af maar dat is niet het antwoord wat U vroeg dus zie hierboven.
Linux User #456621#
https://sites.google.com/site/wandasblogxubuntu/home
wandarooze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2007, 12:53   #20
Vista
Just Joined!

Vista's schermafbeelding

Cool Geen problemen met LimeWire Pro 4.12.6

gewoon even laten weten dat ik op mijn nieuwe vista computer probleemloos de versie van LimeWire Pro 4.12.6 heb kunnen installeren ...

het enige negatieve is dat de aero functie tijdens het draaien van LimeWire uitgezet wordt maar voor de rest werkt alles prima ... nadat je LimeWire afsluit, schakelt de computer automatisch terug de aero functie in

ik weet uit eigen ervaring dat LimeWire veel problemen heeft met Norton Internet Security of Norton Firewall, ik gebruik reeds geruime tijd Panda Internet Security ... hiermee heb ik totaal geen problemen en het werkt ook nog eens veel sneller dan Norton dat toch het systeem te zwaar belast

ook het afspelen van de shared bestanden in Windows Media Player en Windows Media Center lukt bij mij perfect ... De Media Player zocht overigens automatisch de cd hoesjes voor de bestanden

Laatst gewijzigd door Vista : 5 August 2007 om 13:10
Vista is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten