advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Software, Games & OS > Games

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 September 2008, 08:08   #1
timmeltie
PCM Lord

Standaard Call of Duty 1 draait verschrikkelijk

Hoi,
ik heb voor de grap even de demo van Call Of Duty: United Offense op mijn laptop gezet.
Het zou makkelijk moeten draaien ondanks het gebrek aan videogeheugen, omdat de videokaart T&L heeft, en op 400MHz geklokt is. Hij draait GTA: San Andreas en Flatout2 ook prima.

Maar als ik het opstart, krijg ik een menu voor me neus waarbij de muis elke 3 seconden van plaats veranderd, en het lettertype onleesbaar is, dus ik weet niet hoe ik bij de instellingen moet komen. Hetzelfde als ik het in Safe Mode draai.

Weet iemand misschien wat ik hier tegen kan doen?
THanks
timmeltie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2008, 21:57   #2
Jasper92
PCM Enthusiast

Standaard

Je kunt ergens in main kijken bij je profile(waar je je cod geinstalleerd hebt zie je in die map de map main), daar staat een .cfg bestandje in dat je kunt openen met kladblok, daar staan alle instellingen in. Als je een beetje logisch naar die instellingen kijkt kom je er denk ik wel uit.

(ik weet niet 100% zeker van de lokatie van de config, want ik heb cod nu ff niet geinstalleerd staan)
Intel Core2Duo E6750 @ 3.2Ghz, Gigabyte GAP35-DS3, 2x seagate barracuda 7200.10 320GB 16MB RAID 0, XFX GeForce 9800GTX+, 2x 2GBOCZ DDRII-800 Titanium @4-4-4-12/850, iiyama 2200WS 22", Creative X-Fi XtremeMusic
Jasper92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2008, 07:06   #3
timmeltie
PCM Lord

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper92 Bekijk bericht
Je kunt ergens in main kijken bij je profile(waar je je cod geinstalleerd hebt zie je in die map de map main), daar staat een .cfg bestandje in dat je kunt openen met kladblok, daar staan alle instellingen in. Als je een beetje logisch naar die instellingen kijkt kom je er denk ik wel uit.

(ik weet niet 100% zeker van de lokatie van de config, want ik heb cod nu ff niet geinstalleerd staan)
Bedankt, ik kon het bestand vinden. Maar ik heb geen flauw idee wat de mogelijke oorzaak van het probleem is, dus ook niet wat te veranderen(de instellingen stonden al op minimum door safe-mode)

Maar daar vond ik wel een trigger "ignoreerror", die misschien ook wel in COD2 zit. als dat zo is kan ik COD2 waarschijnlijk gewoon spelen, met mijn huidige driver versie(met een andere versie werkt COD2 weer wel, maar Flatout2 niet)
timmeltie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten