advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 18 June 2007, 12:38   #1
Ronald Kramer
PCM Newbie

Standaard Ervaringen met Windows live OneCare

omenteel heb ik last van een virus op m'n PC. Via google werd geadviseerd om Windows live OneCare toe te passen. Wie heeft ervaringen met dit programma?
Ronald Kramer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2007, 18:20   #2
ceex
PCM Lord

Standaard

NOD32 is er de remedie voor
voor extra spyware bestrijding nog free AVG antispyware
of hitman pro

Live care is de slechtste van de antivirus tests, op dit moment zonde van je geld
ceex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 June 2007, 21:32   #3
Cilon
PCM Enthusiast

Cilon's schermafbeelding

Standaard

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben met Windows Live OneCare. Ik gebruik hem nu ongevee een half jaartje en ik ben er erg over te vreden. Het programma is erg overzichtelijk en duidelijk. Wat erg fijn is. Heel gebruiksvriendelijk. Er zijn programma's die erg onduidelijk zijn met een erg flitsende uiterlijk. Maar hoe dna ook, het programma werkt erg goed. Ik heb vooralsnog geen problemen gehad terwijl we bij mij thuis toch veel op het internet gaan. Alles wordt netjes gescand. Hij wordt dagelijks ge-update en de optimalisatie is erg handig. Daarbij is hij niet duur geweest voor mij en nog eens op 3 computers te plaatsen. Microsoft doet zijn best om het product op orde te krijgen.

Natuurlijk gebruik ik naast OneCare nog wel programma's als Ad Aware, maar dat heb ik altijd al gedaan.
Oud 20 June 2007, 09:10   #4
jouke
Just Joined!

jouke's schermafbeelding

Standaard

Gewoon de on-line scanner van Kaspersky er op los laten!!!!!! Of de on-line scanner van trendmicro
jouke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten