advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 30 January 2012, 18:57   #1
mscool
PCM Newbie

Standaard E-mail Wijzigen met nieuwsbrief PCM

Hoi,

Ik heb al meer dan 10 keer geprobeerd om mij e-mail te wijzigen met "profile wijzigen", maar elke keer blijf het op mij oude mail adres komen.

Mij oude mail adres wil ik binnenkort verwijderen, maar PCM Nieuwsbrief blijf op mij oude e-mail adres komen.

Wie kan hiermee helpen?

Met vriendelijk groet,
Mscool
mscool is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2012, 13:06   #2
porrelaar
PCM User

porrelaar's schermafbeelding

Standaard

Het gaat om de dagelijkse nieuwsbrieven, begrijp ik.
Bovenaan iedere nieuwsbrief staan knoppen voor 'Afmelden' en 'Profiel wijzigen'.

Jij hebt geklikt op 'Profiel wijzigen' en blijkbaar worden de wijzigingen niet opgeslagen.
Klik in plaats daarvan in de nieuwsbrief op 'Afmelden'.
Meld je de volgende dag opnieuw aan voor nieuwsbrieven van PCM, maar dan met je nieuwe e-mailadres.

Ik kan niet garanderen dat dat w?l werkt. Ik ben al jaren geabonneerd op nieuwsbrieven van PCM, maar plotseling ontving ik ze niet meer. Ik meldde me toen opnieuw aan voor nieuwsbrieven, maar kreeg de melding dat ik al geabonneerd was. Afmelden en daarna opnieuw aanmelden met hetzelfde e-mailadres werkte niet. Heb me toen maar aangemeld voor nieuwsbrieven met een andere e-mailadres (van Gmail), waarna de nieuwsbrieven weer binnen kwamen op mijn Gmail account.
En opeens, zeker een half jaar later, kreeg ik de nieuwsbrieven dubbel binnen, zowel op mijn eerste account als op mijn tweede (Gmail) account. Heb dat maar zo gelaten.
porrelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2012, 13:57   #3
mscool
PCM Newbie

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porrelaar Bekijk bericht
Het gaat om de dagelijkse nieuwsbrieven, begrijp ik.
Bovenaan iedere nieuwsbrief staan knoppen voor 'Afmelden' en 'Profiel wijzigen'.

Jij hebt geklikt op 'Profiel wijzigen' en blijkbaar worden de wijzigingen niet opgeslagen.
Klik in plaats daarvan in de nieuwsbrief op 'Afmelden'.
Meld je de volgende dag opnieuw aan voor nieuwsbrieven van PCM, maar dan met je nieuwe e-mailadres.

Ik kan niet garanderen dat dat w?l werkt. Ik ben al jaren geabonneerd op nieuwsbrieven van PCM, maar plotseling ontving ik ze niet meer. Ik meldde me toen opnieuw aan voor nieuwsbrieven, maar kreeg de melding dat ik al geabonneerd was. Afmelden en daarna opnieuw aanmelden met hetzelfde e-mailadres werkte niet. Heb me toen maar aangemeld voor nieuwsbrieven met een andere e-mailadres (van Gmail), waarna de nieuwsbrieven weer binnen kwamen op mijn Gmail account.
En opeens, zeker een half jaar later, kreeg ik de nieuwsbrieven dubbel binnen, zowel op mijn eerste account als op mijn tweede (Gmail) account. Heb dat maar zo gelaten.
Maar het lijkt wel dat de hele pagina niet zijn werk doet, want ik probeer ook me naam te wijzigen maar dat gebeurt ook niet.

Ik hoop dat de mensen van HUB er naar gaat kijken en indien nodig is gaan wijzigen.

Laatst gewijzigd door mscool : 31 January 2012 om 14:19 Reden: type foutje
mscool is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2012, 11:47   #4
Ger Elskamp
Moderator
Redactie
ModeratorJust Joined!

Ger Elskamp's schermafbeelding

Standaard Nieuwsbrief PCM

Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de invoering van een nieuw e-mailsysteem voor het versturen van de nieuwsbrieven. Het lijkt mij verstandig dit soort problemen na de overgang op het nieuwe systeem op te lossen. Er komen dan ook nieuwe aan- en afmeldformulieren. Probeer het dus over een paar weken nog eens.
Voor wie echt niet wil wachten met een wijziging die niet lukt, kan dit per email doorgeven aan:
redactie(at)pcmweb.nl

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten