advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Software, Games & OS > Windows 7

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 October 2010, 12:45   #1
vonmonckl
Just Joined!

Unhappy Verplaatsen Gebruikersmappen door iPad

Ik zoek een mogelijkheid om de gebruikersmappen te verplaatsen. Standaard worden deze op de c-schijf geplaatst, maar dat had ik net een mooie 32GB SSD schijf voor en deze begint angstwekkend vol te raken. Ik heb overigens alle databestanden (zoals muziek, afbeeldingen, documenten, etc. al verplaatst) al verplaatst.

De eigenlijke reden hiervoor is het ?bergadget de Ipad. Deze maakt telkens een backup van de bestanden bij het synchroniseren. En blijkbaar forceert de Ipad/Itunes om dat in het gebruikeraccount te doen (C:\Users\<<Username>>\Appdata\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\). Intussen is de backup al 7Gb groot... Ik heb niets gevonden om iTunes op een andere plek de backup te laten maken. Dus als Mozes niet naar de berg kan komen...
vonmonckl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2010, 13:47   #2
krots4
PCM Guru

Standaard

Verplaats gewoon dat bestand naar een andere partitie. Als je dan je iPad aankoppelt, ziet deze de mappen niet en gaattie vragen waar ze moeten staan. En dan dus de nieuwe plaats aanwijzen op die andere partitie.
krots4 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten