advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Internet > Vragen en discussies

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 August 2012, 21:53   #1
LanceDH
PCM Newbie

Standaard Geen communicatie tussen windows en primair DNS

Hey,

Ik kan sinds deze morgen om een of andere reden geen internet verbinding meer krijgen op mijn laptop.
Of ik nu verbind met mijn eigen router of die van Telenet, er is geen verbinding met her internet.
Als ik probleem oplosser gebruik (gebeurt soms dat dingen opnieuw ingesteld moeten worden) dan kom ik ofwel uit bij:
Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primair DNS-server)
Of probleem oplosser zegt gewoon dat hij het niet kan oplossen.
Alle andere apparaten (deze laptop, zuster haar laptop, psp, ps3, ...) hebben geen enkel probleem om op het internet te geraken, enkel die ene laptop.
Gisteren avond werkte alles perfect zonder problemen na het thuiskomen van vakantie, en sinds vandaag (sinds het opstaan) lukt het niet meer.
Ik heb dit probleem soms ook als ik op kot zit maar dan lost zich zelf meestal op.
Ik heb ondertussen al verschillende keren geprobeerd de laptop opnieuw op te starten, wireless uit en aan te zetten, een kabel te gebruiken, router af en aan zetten, laptop direct aansluiten aan de router, google oplossingen, antivirus uitzetten, ...
Ik heb ook een hardware scan van Dell (standaard software) rerund en die was volledig geslaagd.
En nu zit ik dus met de handen in het haar, zonder idee?n hoe ik dit kan oplossen.
Is hier misschien iemand die kan helpen? Als er nog informatie nodig is, zeg maar wat en ik voeg het erbij.
Ik gebruik Windows 7 home premium 64bit SP1

LanceDH
LanceDH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2012, 23:16   #2
LanceDH
PCM Newbie

Standaard

Ondertussen heeft de laptop waar ik het vorige bericht op type hetzelfde probleem gekregen, uit het niets.
Daarbij heeft mijn PSP en PS3 ook het zelfde probleem.
Ik zit momenteel op een macbook van mijn zus en die heeft geen probleem.
Mijn zus haar desktop heeft ook al heel de dag geen enkel probleem met het internet.
dus,
Kan geen verbinding (meer) krijgen:
Mijn XPS
mijn andere laptop
PsP
Ps3

heeft geen enkel probleem (tot zover):
Macbook
Desktop van de zus
LanceDH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools