advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 8 August 2011, 10:55   #1
dirk_n
Just Joined!

Standaard Herstellen bestanden > 4GB

Het is al meermaals behandeld, en er zijn al h??l veel tips geweest over hoe en met welke software per ongeluk gewiste bestanden te herstellen. Echter, tot nu toe nog geen enkele software gevonden die bestanden (die net gewist zijn), groter dan 4 GB (het kan ook 4,3 of 4,4 GB zijn) kunnen herstellen. Het enige wat er "herstelt" wordt is een bestandje met de naam van het grote bestand, maar dit is daarna nog slechts 1kb groot. Het bestandssysteem is NTFS.

Kan iemand mij helpen met een methode of softwarepakket dat effectief de grote bestanden kan herstellen?

Liefst uit eigen ervaring, want dan weet ik zeker dat het zou moeten werken.

Alvast bedankt!
dirk_n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2011, 21:16   #2
De Hulk
PCM User

De Hulk's schermafbeelding

Standaard

Vreemd dat dan zo vaak voorkomt, het wissen van bestanden die 4GB of groter zijn? Is dit dan per ongeluk?

Ik weet geen antwoord op de vraag. Maar als dit dan regelmatig gebeurd om welke reden dan ook, dan zou ik zorgen voor back-ups van die bestanden, dan is herstellen een fluitje van een cent. Je hebt dan helemaal geen speciale recovery-software nodig.
De Hulk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2011, 13:01   #3
dirk_n
Just Joined!

Standaard

Ik gebruik een mediaplayer om mijn geripte dvd's op een oudere tv te bekijken waar ik geen dvd-speler bij heb staan. De mediaplayer is (ook al een oude) freecom. Het voordeel van dat toestel is dat je er dvd-iso's mee kan afspelen. Zoedoende kan ik een groot deel van de films afspelen zonder met dvd's, doosjes, kabels, .... rond te lopen.

Het moet toch wel niet lukken zeker dat die iso's 4 GB of meer zijn. Als ik ongewild een mapje verwijder met die iso's in, zou het makkelijker zijn met recovery-software de bestanden terug te zetten.

Nu weet je ook waarvoor ik de vraag stel. Misschien nu een nuttig antwoord?

Dank bij voorbaat!
dirk_n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2011, 16:08   #4
EdP
PCM Lord

EdP's schermafbeelding

Standaard

Gewoon opnieuw downloaden joh, bespaar je de moeite.
Op zich heb ik redelijk goede ervaringen met EasyRecovery Pro, maar of dat ook files >4GB aankan, ik weet het niet.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten