advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Hardware > Vragen en discussies

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 20 October 2011, 21:27   #21
Kingdom
PCM Enthusiast

Kingdom's schermafbeelding

Standaard

Dit is dan weer op z.n Hollands gezegd kut. (Hanging application rundll32.exe, version 5.1.2600.5512, hang module hungapp, version 0.0.0.0, hang address 0x00000000)

Het oude geheugen komt dus blijkbaar in botsing met het nieuwe. Gelukkig kost ddr2 niet zo heel veel geld. Dus die oude er maar uitgooien.

Correctie: Ik zie dat die error eerder er ook al was. Dus dit is of kan geen fout zijn door het ram-geheugen. Als je er op goolge kom je wel bij 1 pagina uit over ram-memory. Verder niet veel soeps :P
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit

Laatst gewijzigd door Kingdom : 20 October 2011 om 21:33
Kingdom is offline  
Oud 20 October 2011, 21:35   #22
Kingdom
PCM Enthusiast

Standaard

Trouwens, het wordt verdomd interessant wat deze fout kan zijn.

Hanging application rundll32.exe, version 5.1.2600.5512, hang module hungapp, version 0.0.0.0, hang address 0x00000000.

Kom op experts, schud het eruit
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit

Laatst gewijzigd door Kingdom : 20 October 2011 om 22:52
Kingdom is offline  
Oud 20 October 2011, 22:18   #23
sjonny de lagger
PCM Newbie

Standaard

jou PC gebruikt DDR2 RAM, de oude PC die nu in de markt zijn gebruiken DDR3 en de nieuwste PC van nu gebruiken DDR4. Daarom wordt je RAM niet herkent.

en jouw PC heeft een AGP aansluiting of mischien PCI express 1 slot, de nieuwste graka kaarten gebruiken geen AGP aansluiting, maar een sneller PCI express kaart die jij niet hebt.

groet
sjonny de lagger is offline  
Oud 20 October 2011, 22:28   #24
Kingdom
PCM Enthusiast

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonny de lagger Bekijk bericht
jou PC gebruikt DDR2 RAM, de oude PC die nu in de markt zijn gebruiken DDR3 en de nieuwste PC van nu gebruiken DDR4. Daarom wordt je RAM niet herkent.

en jouw PC heeft een AGP aansluiting of mischien PCI express 1 slot, de nieuwste graka kaarten gebruiken geen AGP aansluiting, maar een sneller PCI express kaart die jij niet hebt.

groet
Ben jij nou in elk topic aan het trollen ofzow?

Je reacties worden behoorlijk irritant.
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit
Kingdom is offline  
Oud 20 October 2011, 22:34   #25
eNdEmiOn
PCM Lord

eNdEmiOn's schermafbeelding

Standaard

Sjonny wat ben je nu weer aan 't roepen. Op basis van DDR2 of 3 is er niet zo heel veel te zeggen over de leeftijd van een pc. AM3 cpu's kunnen bv nog op een mobo met DDR2 sloten.

Ook kan een DDR3 reepje niet in een DDR2 slot dus hoe jij denk dat hier nu DDR2 en 3 door elkaar gebruikt is!?

En dat je nu nog niet door hebt dat het hier gewoon om een pci-e x16 slot gaat!? Waarbij je ook mag bedenken dat pci-e x16 v2.0 backwards compatibel is mocht dat 1'tje hierboven voor de pci-e poort versie staan.

Laatst gewijzigd door eNdEmiOn : 20 October 2011 om 22:40
eNdEmiOn is offline  
Oud 20 October 2011, 22:38   #26
eNdEmiOn
PCM Lord

Standaard

@Kingdom
Met die errors kan ik ook verder weinig. Misschien als je wat meer error gegevens geeft?

p.s. Je afbeelding maakt dit topic wel erg onoverzichtelijk. Misschien handig om ff die afbeelding via bv http://picturepush.com/upa te uploaden en de 640x480 link te gebruiken.
Oud 20 October 2011, 22:52   #27
Kingdom
PCM Enthusiast

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eNdEmiOn Bekijk bericht
@Kingdom
Met die errors kan ik ook verder weinig. Misschien als je wat meer error gegevens geeft?

p.s. Je afbeelding maakt dit topic wel erg onoverzichtelijk. Misschien handig om ff die afbeelding via bv http://picturepush.com/upa te uploaden en de 640x480 link te gebruiken.
Die errors zijn iets anders (dit kan ook nog door een verkeerde configuratie zijn van mijn USB wifi ontvanger) Ik weet dat er een aantal keren een foutmelding daarvan is gegeven. Deze USB wifi ontvanger is vanochtend met succes aangesloten, dus die 'oude' fouten kunnen nog van die USB ontvanger zijn. Wie weet heb ik wat te overhaast gereageerd, en komt het door die on-board videokaart dat mijn totale ram-geheugen niet gezien wordt. Een Pci videokaart vreet altijd iets van je werkgeheugen (Beetje lastig omdat precies uit te leggen, fijn je zal het vast weten)

Het werkgeheugen probleem is opgelost. Geloof me, ik wist zeker dat het balkje er goed in zat LOL Dus niet.
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit

Laatst gewijzigd door Kingdom : 20 October 2011 om 23:49
Kingdom is offline  
Oud 21 October 2011, 11:57   #28
Kingdom
PCM Enthusiast

Standaard

Trouwens @eNdEmiOn

Met die videokaart is het niet de bedoeling dat ik de nieuwste FPS wil spelen. Bovenal, is de processor wel iets ouder en sommige nieuwe spellen eisen toch een duel core. Goed, ik had eerder hier in dit topic 2 games genoemd die makkelijk zouden kunnen draaien op een kaartje van 30 euro. Kijk als 10 euro meer betere prestaties geeft, dan is dat mooi meegenomen. Maar echt de nieuwste games spelen zal ik toch niet doen

Trouwens 3.40 GHZ zal wel voldoende zijn voor de nieuwste games.
Maar ik kan ook besluiten de hele kast om te zetten, dus alles in een nieuwe kast bouwen. Maar ja, dit ding is nu zo handig en alles zit goed in elkaar dat ik geen zin heb eraan te prutsen. Een low-profile kaartje dat makkelijk Far-cry 2 aankan, kan de meeste games die ik nu speel makkelijk aan. Dus in die richting ga ik vandaag (als mijn geld er is) zoeken. 512 mb zou niet veel uitmaken, 1 gb is toch wat te veel van het goed lijkt me.

Goed ik zag gister in de winkel dus een Msi kaart (512) voor 30 euro. Het is alleen nog even kijken of dit gaat passen. Ik zal foto,s maken van de kast met de kaart enzo, is wel zo leuk ook
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit
Kingdom is offline  
Oud 21 October 2011, 14:38   #29
eNdEmiOn
PCM Lord

Standaard

Echt de nieuwste games op zo'n budget kaartje kun je sowieso vergeten. Of dat nu een kaartje van 30 of 60€ is. Die kaartjes zijn niet bedoeld om op te gamen tenminste niet meer dan eenvoudige spelletjes. Wil je toch ietwat meer serieus gamen zoals jij van plan bent is elk beetje toch echt wel meegenomen.

Je gaat wel erg af op MHz'jes en hoeveelheden MB's. Dat zegt erg weinig. Zo zijn bv die intel cpu's sinds de C2D's een heel stuk effici?nter geworden. En zoals eerder al gezegd is het belangrijker te kijken welk type GDDR op zo'n kaartje zit.
Oud 21 October 2011, 16:25   #30
Kingdom
PCM Enthusiast

Standaard

Ik heb nog een weekend om te bekijken welke kaart het gaat worden (maandag pas geld, GRRRR)

Budget is wel nu zo'n 75 (Max:100) euro geworden, dus heb meer mogelijkheden.
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit
Kingdom is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten