advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Ga terug   PCM Forum > Software, Games & OS > Vragen en discussies

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 September 2008, 05:11   #1
bob59
Just Joined!

Unhappy Internet Explorer opent steeds nieuwe vensters

Sinds enige tijd opent Internet Explorer steeds een nieuw venster in plaats van een nieuwe tab. Wanneer er eenmaal 2 vensters open staan dan opent Internet Explorer een nieuwe pagina in het andere openstaande venster. Zeer irritant!
Dit gebeurt wanneer ik "browsen met tabbladen" ingeschakeld heb. Ik heb alle tabbladen instellingen proberen te manipuleren maar niets helpt.
Ik heb dit probleem niet wanneer ik de tabbladen optie uitschakel, dan krijg ik keurig de nieuwe pagina binnen het huidige venster.
Ik heb de tabbladen instellingen ook geprobeerd te manipuleren m.b.v. IE7Pro maar ook dat gaf geen resultaat.
Overigens heb ik het vermoeden dat het probleem ontstaan is na een de-intallatie en her-installatie van IE7Pro maar dat weet ik niet zeker.
Iemand een idee?

Oja, ik werk met Internet Explorer 7 onder Vista Home Premium

Laatst gewijzigd door bob59 : 7 September 2008 om 05:17
bob59 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2008, 07:59   #2
timmeltie
PCM Lord

Standaard

Ik zou het zo niet weten. Wat meestal wel helpt is het deinstalleren en op nieuw installeren van je brower. Hier staat uitgelegd hoe je hem deinstalleerd:
http://support.microsoft.com/kb/927177
En dan kun je hem gewoon weer opnieuw downloaden
timmeltie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 September 2008, 14:58   #3
bob59
Just Joined!

Smile

Hoewel je hint niet rechtstreeks hielp (IE7 kan blijkbaar niet verwijderd worden uit Vista), bracht het me wel op het idee om eens verder te spitten op de microsoft support site.
Uiteindelijk heb ik een simpele suggestie gevolgd om IE7 helemaal te resetten (Extra / Internetopties / Geavanceerd / Opnieuw Instellen). Dat hielp voor het probleem!
Ik ben nu alleen al mijn cookies en instellingen wel kwijt maar die vind ik wel weer terug.
Bedankt.

Laatst gewijzigd door bob59 : 8 September 2008 om 15:00
bob59 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten