advertentie

Dit forum is niet langer actief. Voor vragen kun je voortaan terecht in de Vraag & Antwoord-rubriek van PCMweb.nl

Oud 19 March 2010, 06:47   #1
Kingdom
PCM Enthusiast

Kingdom's schermafbeelding

Standaard Extra werkgeheugen

Ik heb vandaag meer werk geheugen voor mijn computer gekocht de man van de computer winkel vertelde me dat het stickje niet zou werken op computers die een processor hebben genaamd Pentium 4 laat ik nu wel zo,n systeem hebben en genoeg weet van computers gedeeltelijk klopt het want iedereen is Windows gewend dus das nogal ingewikkeld. Het werkte bij mij op !Windows! inderdaad niet. Maar nu ik kubuntu (Linux) heb ge?nstalleerd is mijn systeem fu+king snel het werkt perfect! stuk sneller

daarmee voeg ik ook een klacht toe mensen die hardware verkopen hebben totaal geen verstand van wat ze verkopen, in mijn ogen een zeer slechte zaak....

Dus op linux nu heb ik 2,5 giga byt werkgeheugen. het werkt nu ook onder windows.
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit
Kingdom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2010, 07:43   #2
K_E_V_I_N
PCM Lord

K_E_V_I_N's schermafbeelding

Standaard

Er zijn inderdaad genoeg mensen die geen verstand hebben van hetgeen wat zij verkopen. Maar uiteraard zijn er ook mensen die bijzonder v??l verstand ervan hebben en je dan ook maar al te graag helpen. Kijk daarom alleen naar de goede verkopers en niet naar de mindere. Je hebt vanzelf wel door of je ernaar moet luisteren of niet.

Verder staat er waarschijnlijk bij het verkopen van het product een waarschuwing in voor compatibiliteitsproblemen e.d. vandaar dat hij dit heeft gezegd bij bijvoorbeeld het afrekenen. Dat het onder windows niet werkt, wilt niet zeggen dat het ook niet onder kubuntu werkt. En zo blijkt maar, daar werkt het inderdaad wel. Succes ermee.
K_E_V_I_N is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2010, 08:00   #3
Kingdom
PCM Enthusiast

Kingdom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K_E_V_I_N Bekijk bericht
Er zijn inderdaad genoeg mensen die geen verstand hebben van hetgeen wat zij verkopen. Maar uiteraard zijn er ook mensen die bijzonder v??l verstand ervan hebben en je dan ook maar al te graag helpen. Kijk daarom alleen naar de goede verkopers en niet naar de mindere. Je hebt vanzelf wel door of je ernaar moet luisteren of niet.

Verder staat er waarschijnlijk bij het verkopen van het product een waarschuwing in voor compatibiliteitsproblemen e.d. vandaar dat hij dit heeft gezegd bij bijvoorbeeld het afrekenen. Dat het onder windows niet werkt, wilt niet zeggen dat het ook niet onder kubuntu werkt. En zo blijkt maar, daar werkt het inderdaad wel. Succes ermee.
Ben er te blij mee ik heb deze computer 5 jaar geleden gekocht voor heel veel geld en er ook rekening mee gehouden dat het met de tijd mee(moet) gaan. Het komt er dus op neer dat ddr 1 en 2 gemakkelijk in een wat oudere moederbord past pentium 4 het schilt gewoon een nieuwe computer :P dadelijk verder met call of duty modern warfase 2 :P draait super! Thx voor reactie

PS: Soms zegt men dat je werkgeheugen goed moet plaatsen normaal gesproken zou het niet werken als je 3 stickjes heb van 512 mb ik heb 4 banken en er zitten nu dus 3 kaartjes van 512 en 1 van 1024 in mijn computer het verschilt geloof ik wat voor soort moederbord je hebt. Gewoon een goeie les voor beginners
HD 650 GB
Externe HD 1 TB
OS Windows 7 64 bit

Laatst gewijzigd door Kingdom : 19 March 2010 om 08:07
Kingdom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2010, 12:08   #4
eNdEmiOn
PCM Lord

eNdEmiOn's schermafbeelding

Standaard

Je mag wel wat duidelijker vertellen wat je wilt vertellen.
- Werkt niet onder win, later ineens wel?
- ?berhaupt waarom latjes ram wel onder ubuntu en niet win zouden werken big?
- DDR 1 en 2 in een moederbord, niet samen. Nu zul je dat niet bedoelen maar zo staat het er wel. DDR1 en 2 waren verder gewoon al op de markt in het P4 era.
- Ik weet niet wie dat zegt van die 3 reepjes niet werken. Misschien door de war gehaald met het dual channel geheuren en dat dat dan niet werkt?
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten