Los bericht bekijken
Oud 6 November 2006, 16:29   #3
JohannesAJ
Just Joined!

JohannesAJ's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiboN
Dus jij wilt met je oude computer die nu al 3 jaar is nog 4 jaar wachten? Tegen die zou je dan wel heel erg op achter lopen.

Het is toch niet perse het werk van Microsoft om ALLE producten te ondersteunen, het is logischer dat de fabrikanten dat zelf doen. Microsoft had nu mischien ook zoiets iets van, grote schoonmaak en dan maar eventjes niet backwards compatible.

Het is waarschijnlijk idd duur voor fabrikanten om voor alle OS'en drivers te maken. Zijn toch weer 3/4 systemen waar je veel mankracht aan moet besteden, en steeds updates voor moet maken.
Nee, nee, ik heb een P4 met een Intel 3,4 Mhz en 2 GB geheugen een Asus AEX600 videokaart. Dat is Vista ready. Maar mijn Canon printer i965, Canon scanner 9900f zij nog erg goed. Ik vind het zonde van mijn geld om nu over te stappen op Vista als ik daarvoor eigenlijk bv een nieuwe scanner moet kopen. En ik begrijp heel goed dat Microsoft geen drivers hoeft te leveren, maar dat de hardwarefabrikanten daarvoor als eerste verantwoordelijk zijn. Maar... waarom werkt een XP-driver niet op Vista? That's the question.
Ja?
JohannesAJ is offline   Met citaat antwoorden