Los bericht bekijken
Oud 6 December 2010, 21:37   #1
Aragorn_17
Just Joined!

Unhappy Mijn Acer Aspire met Windows 7 loopt vast

Hallo,

ik heb een probleem want mijn Acer Aspire M3641 loopt zomaar vast. Hij meldt o.a. eerst dat bureaubladgadgets niet meer werken, daarna verkenner en dan loopt hij vast. Dit gebeurt, afhankelijk van wat ik doe (qua zware programma's) ongeveer na een 20 minuten tot een half uur. Start ik hem daarna op, doet hij het wel, maar het duurt dan steeds korter voordat hij weer vastloopt. Soms krijg ik bij het herstarten een blauw scherm met: 'System_service_exception' heb eigenlijk geen idee wat dat betekent. Ik heb de desktop al eens opengehaald en vanbinnen wat schoon gemaakt, maar ook dat mocht niet baten.
Ik weet eigenlijk totaal niet wat er aan de hand is en wat ik moet doen

Het is trouwens allemaal gebeurt nadat ik een schone Windows 7 had geinstalleerd. Ik was namelijk zo dom geweest om een niet werkend .exe bestand te openen met word, en toen was ik het vinkje bij 'Alle programma's openen met deze toepassing' vergeten

Groet,

Aragorn_17

P.s. ik weet niet of het nuttig is, maar hij heeft ook wel eens, na het herstarten en inloggen, ongeveer de melding: 'Windows moet opnieuw opstarten omdat de DCOMserver process launcher niet meer werkte' gegeven.

Laatst gewijzigd door Aragorn_17 : 7 December 2010 om 10:08 Reden: Toevoeging
Aragorn_17 is offline   Met citaat antwoorden