Los bericht bekijken
Oud 25 February 2012, 22:01   #7
Chato
PCM Lord

Chato's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Chato
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxstar Bekijk bericht
Ik kan hier ook niets aan doen verder.
Met alle respect, Maxstar, maar dit heb ik je vaker horen zeggen.
Citaat:
zoals we ongetwijfeld weten heeft dit huidige forum diverse problemen waardoor het niet meer optimaal kon functioneren als community voor de PCM.
Ook dit hebben we vaker gehoord. Tijd voor veranderingen misschien?
Citaat:
Het forum in deze hoedanigheid was altijd een gezellige plek voor de leden alleen heeft naar mijn mening de overlast van de 'spam' dit de das omgedaan
Okay, maar wel jammer dat mensen die met idee?n komen hoe dit te verbeteren geen response kregen.
Naar mijn mening is het forum van PCM al heel lang een 'ongewenst stiefkindje' van de redactie. Je krijgt hem er gewoon bij, of je wil of nie.
Citaat:
De vernieuwing van de PCM is natuurlijk even wennen, maar daarbij denk ik dan ook dat 'vernieuwing' -> 'vooruitgang' is.
In dit geval is het imo een 'achteruitgang', of in ieder geval een stilstand.
Stilstand is achteruitgang.
Citaat:
Menig gebruiker heeft momenteel wel een Twitter of Facebook account en dat maakt het in de basis misschien wel flexibeler en makkelijker toegankelijker voor mensen die hulp vragen?
Met dit account kan je nu immers aan meerdere doelen deelnemen zonder allerlei losse accounts te hebben.
Mooi gezegd, maar wat bedoel je nou eigenlijk?
Citaat:
Ik denk dat het zowel zijn voordelen als nadelen heeft die bijna tegen elkaar afgestreept kunnen worden als het gaat om gebruikersgemak.
Zie bovenstaande.
Feit is dat het de redactie hier geen biet interesseert wat de forum-gebruikers ervan vinden.
Maar moest het wel even kwijt.