Los bericht bekijken
Oud 25 February 2012, 17:16   #5
Maxstar
ModeratorPCM Lord

Maxstar's schermafbeelding

Standaard

Hoi eNdEmiOn,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eNdEmiOn
Echt waar, nogal waardeloos dan.
Ik kan hier ook niets aan doen verder. En zoals we ongetwijfeld weten heeft dit huidige forum diverse problemen waardoor het niet meer optimaal kon functioneren als community voor de PCM.
Vandaar dat het ook niet meer mogelijk is om te registreren op dit forum en het alleen nog maar te benaderen is door reeds geregistreerde leden.

De dagelijkse 'spam' registraties hebben hier naar mijn mening een grote invloed op gehad al kan ik daarvoor niet uit naam van de PCM spreken natuurlijk.
Ik heb dagelijks vele 'spammers' van het forum gehouden door manueel de 'registratielijst' te modereren en vanuit daar alleen de 'real-life' mensen handmatig te filteren.

Ger Elskamp heeft verleden jaar Juli al aangegeven dat het forum op termijn gesloten zou worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ger Elskamp
Momenteel werken wij aan de ontwikkeling van een nieuwe site. In deze nieuwe site die over enkele maanden klaar zal zijn, wordt forumfunctionaliteit, zij het op een andere wijze ge?ntegreerd. Het huidige forum zal dan ook op termijn worden gesloten.
Ik zie dat het huidige forum nu behoorlijk qua layout problemen heeft en dat zal ik nog even kenbaar maken.

Het forum in deze hoedanigheid was altijd een gezellige plek voor de leden alleen heeft naar mijn mening de overlast van de 'spam' dit de das omgedaan.

De vernieuwing van de PCM is natuurlijk even wennen, maar daarbij denk ik dan ook dat 'vernieuwing' -> 'vooruitgang' is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eNdEmiOn
Al helamaal dat je verplicht bent om dat via tritter of facebook te doen. En ondertussen zijn er 4 manieren van inloggen op pcm (oud forum, reactie nieuwsberichten, en die 2 die ik net noemde).
Misschien klinkt dit wel heel clich? maar op een forum ben je ook verplicht om te registreren, wil je een ander forum benaderen dien je opnieuw te registreren.

Menig gebruiker heeft momenteel wel een Twitter of Facebook account en dat maakt het in de basis misschien wel flexibeler en makkelijker toegankelijker voor mensen die hulp vragen?
Met dit account kan je nu immers aan meedere doelen deelnemen zonder allerlei losse accounts te hebben.

Ik denk dat het zowel zijn voordelen als nadelen heeft die bijna tegen elkaar afgestreept kunnen worden als het gaat om gebruikersgemak.

Groet Maxstar

Laatst gewijzigd door Maxstar : 25 February 2012 om 17:22
Maxstar is offline