Discussie: Grafische kaart
Los bericht bekijken
Oud 28 July 2011, 14:36   #3
PCMuis
PCM Newbie

Thumbs up Bedankt

Bedankt voor je goede tips. Ik heb nu alles geinstalleerd en gebruik nu twee schermen. Ik heb er een uitgebreid bureaublad van gemaakt. De programma's verdeeld over de twee schermen. Het vreemde is dat ik niet op ieder scherm apart kan werken. Als ik bv een programma aanklik op scherm 2 (sub blad) opent het zich op scherm 1 (primair) Mijn bedoeling is om twee programma's te draaien op de schermen apart. Links als rechts. Mss heeft dit te maken met een onjuiste instelling?
Verder las ik in de handleiding van ASUS dat je de "oude "driver moest verwijderen? Heb ik gedaan via het configuratiescherm-software. Maar er stond ook bij dat je de autodetectie moest uitschaleken in de BOIS. Ik dacht dat dat automatisch ging? Waar vind ik trouwens dat item in de BIOS? En is dit wel echt nodig?
ATI PCC heb ik niet geinstalleerd. Het is wel ff wennen, maar werkt verder wel goed. Misschien moet ik zaken anders instellen om op twee schermen apart te kunnen werken.
Er zit een Catalyst Control Centre bij en dat is erg uitgebreid. (voor beide schermen kun je apart zaken instellen)
Mss weet jij nog tips.
Bedankt...groetjes
PCMuis is offline   Met citaat antwoorden