Los bericht bekijken
Oud 7 January 2012, 14:38   #8
mscool
PCM Newbie

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derocker Bekijk bericht
Gisteravond heb ik dan toch nog die andere "Winbuilder" geprobeerd de [080].
Deze heeft er 1,5 uur over gedaan en heeft een ISO van 300MB opgeleverd.
Bij het opstarten via deze CD geeft hij altijd de melding dat ik mijn "opstartherstel" moet uitvoeren. Dit heb ik gedaan, maar niets gevonden. Daarna reageerde hij steeds hetzelfde. Mijn logfile is weer 120kB groot en kan ik dus niet uploaden.
Het kan inderdaad heel lang duren, alle projecten begin met een kale windows 7 van af daar gaan zich zelf opbouwen. wanneer dat klaar is, pak hij alle windows 7 bestanden tot een bestand zodat sneller laad en gebruikt kan worden.

300 MB is nog maar weinig, zelf is mij ISO bestand 4 GB groot.

Wat ik merk is aan de project die u heeft gekomen dat je zelf een hoop voorbereiding moet doen. Om eerlijk te zijn zou ik de project waar u mee bezig bent, denk ik dan. niet echt geschrikt voor U.

Al mogen ze een mooie handleiding hebben, moet je toch wat computer ervaring hebben.

Waarom ik vertelde ik met welke groep ik mee bezig was. Omdat onze groep alles in een pakket aanbieden. Alles wat nodig zal hebben, zit al in verwerkt. Bepaalde bestanden van Windows AIK zit al verwerkt onderandere.

Het enigste wat ik moet doen is het aan geven naar de windows 7 DVD of zeggen dat U Windows AIK gebruik. Daarnaast kun U zelf programma toevoegen met de Download knop

een lijst met programma die toe gevoegd kan worden
http://maxrealqnx.winbuilder.net/Leopard/index.html.

Wij beiden ongeveer het zelfde aan als de pakket waar u mee bezig bent.

Met vriendelijk groet,
Mscool
mscool is offline   Met citaat antwoorden