Los bericht bekijken
Oud 26 July 2011, 00:58   #7
De Hulk
PCM User

De Hulk's schermafbeelding

Standaard

Nu kan ik daarvoor wel weer 'tig' oorzaken aangeven, maar men gelooft mij toch niet. Ik heb al zo vaak fora geholpen en met een wat andere aanpak kwamen er honderden forumleden bij en de mensen willen allemaal erg graag meedoen. Echter dan zien we wat op fora heel vaak het geval is de zogenaamde vaste helpers moeten en blijven overal op reageren en zij zijn de deskundigen en moeten met de eer gaan strijken.

Zorgvuldig worden dan systematisch mensen de deur uitgewerkt. Die hebben dat al snel in de gaten. Zij willen zelf meedoen, fout of goed doet niet altijd terzake. Ieder mens maakt fouten. Je moet ook niet reageren als het niet over de inhoud gaat en zeker niet op elkaar. Reageer op de inhoud.

Je mag best eens met je eigen verhaal komen, dat zal niemand je kwalijk nemen. Voor hulp moet je niets terug verwachten.

Maar ja, bij het minste geringste moeten de vaste vriendjes op een forum elkaar bijspringen. Deze mensen laten geen of onvoldoende ruimte voor andere leden en nieuwkomers. Die haken af. Ik kan toch niet meedoen en anderen die regelen hier alles en weten alles beter. Ze hebben nog gelijk ook dat ze dan vertrekken en niet meer meedoen!

Schrijf nu maar dat ik ongelijk heb en dat het anders ligt en dan schrijf ik weer dat ik gelijk heb en als het fatsoenlijk blijft dan komen we tot de conclusie dat we verschil van mening hebben. Maar normaal gesproken komt men in dergelijke gevallen met persoonlijke zaken en dan komen al snel de vriendjes om de hoek kijken die ik bedoel.

Laatst gewijzigd door De Hulk : 26 July 2011 om 01:03
De Hulk is offline   Met citaat antwoorden