Los bericht bekijken
Oud 29 August 2011, 17:45   #4
De Hulk
PCM User

De Hulk's schermafbeelding

Standaard

Beste Chato, wie van jullie zouden de moeite nemen om de hele handleiding van 340 pagina's eerst met Foxit reader naar screenshots om te zetten en dan uit te printen (180 A4). Dat is wat ik wel heb gedaan en ik kan dus stap voor stap werken. Echter zoals wel vaker bij dat soort handleidingen. Kom je bij de kern van de zaak dat krijg je geen antwoord en feit is dan dat die juiste vraag er niet bij staat.

Maar goed een welles of nietes spel heeft niemand baat bij. Overigens heb ik er iemand bij gehad met wel voldoende kennis en een film opnemen bleek al lastig. De NAS zou dan geformatterd moeten worden en voor Windows 7 onbruikbaar (netwerk). Dus ik heb nu een Story externe HDD 2TB bijbesteld. Als de TV dan moet formatteren dan gaat die z'n gang maar.

Echter je weet, ik werk stap voor stap. Leg jij en Piet Koenen mij eens stap voor stap uit hoe ik dan favorieten=favorites kan importeren in de webrowser op deze TV. Dat kan volgens jullie toch niet moeilijk zijn.

Edit:
Ik heb nu toch maar een Story (i.v.m. lange levertijd nieuwe) aangesloten en deze is geformatteerd. Nu testen met een proefopname.

Edit:
Als de tv aan staat dan kan ik een timeropname maken van wat ik kijk (klokje). Dat heeft dus weinig zin. Echter als de tv uit staat en er staat een klokje (bij een film van een uur later) gebeurd er niets. Wie heeft een exacte omschrijving wat ik moet doen?

Laatst gewijzigd door De Hulk : 30 August 2011 om 01:32
De Hulk is offline   Met citaat antwoorden