Los bericht bekijken
Oud 14 March 2011, 21:33   #7
ktf
PCM Lord

ktf's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ktf
Standaard

Het punt is dat het voor die leden die je actief noemt misschien leuk is om dagelijks een beetje rond te snuffelen (ik bedoel, het is een van mijn vaste SOG-activiteiten) maar ik voel me niet geroepen elk probleem op te lossen. Meestal haak ik af en toe eens aan bij een discussie of los af en toe eens een probleempje op, maar meestal skip ik 3 maal daags even over de index heen of er nog iets interessants tussen staat. Het is dat ik liever op discussies dan op vragen reageer, en dan vaak ook nog met een lang verhaal ^^

Inderdaad, de meeste leden komen, dumpen hun vraag en zie je (als ze uberhaubt nog eens reageren op het gegeven antwoord) nooit meer terug. Dat is nu eenmaal zo. Ik moet zeggen dat het PCMweb forum een fijne grootte heeft, GoT is bijvoorbeeld wel weer errug groot (hoewel je daar wel eerder kans hebt een antwoord op een ingewikkelde/specifieke vraag te krijgen) maar dat is dan weer net te groot om mensen een beetje te kennen. Veel kleiner is het weer niet actief genoeg.

Wat betreft dat tellen, ik denk dat dat moeilijk is. Ik ben niet zo actief als sommigen van jullie, maar ik ben er wel erg vaak. Een grens trekken is lastig. Ik zie ook wel een aantal leden die er af en toe gewoon een maandje of wat tussenuit zijn, en dan eens zomaar een berichtje posten, omdat ze toevallig langs kwamen.

Citaat:
misschien is de pcm ook niet meer zo polulair meer
Met artikelen zoals die over die kabelhoax denk ik dat dat een reden heeft die iets met de inhoud van PCM te maken heeft