Discussie: Anti Virus
Los bericht bekijken
Oud 9 September 2010, 20:30   #7
De Hulk
PCM User

De Hulk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bijkomend probleem is dat NORTON enorm veel vraagt van het intern geheugen en vertraagt ook sterk het opstarten v/d PC,
Iemand die dat nu nog verkondigt, heeft totaal geen verstand van zaken. Vroeger stond Norton daarom bekend maar sinds NAV/NIS (Norton Internet Security) 2007/2008, Norton 360 en nieuwere versies heeft Norton zich ontwikkelt als marktleider met producten met het laagste CPU- en geheugengebruik.

Ik heb net de nieuwste versie van Norton 360 afgesloten (abonnement was verlopen) maar dit was werkelijk een superprogramma. Nu heb ik Norton Internet Security 2011. Ook prima. Probleem is alleen, dat ik geen problemen heb. Voor gamers zit er zelfs een stille modus op. Vroeg laden, e-mailbeveiliging, onbezorgd internetbankieren, surfen en downloaden, alles wordt gecontroleerd bij de poort. Updates en pulsupdates tot op de seconde als dat nodig is. Ouderlijk toezicht etc.

Denk er aan dat je bij Norton met een geldig abonnement altijd gratis mag upgraden naar de laatste versie van het product! Vaak zit die funtie onder 'Help en ondersteuning' en dan ga je naar het Norton Update Center.

Laatst gewijzigd door De Hulk : 9 September 2010 om 20:35
De Hulk is offline   Met citaat antwoorden